FAQ

1. Z jakim wyprzedzeniem i w jakiej formie należy składać zamówienie na tort?

Zamówienia przyjmujemy w formie mailowej. Unikamy wówczas pomyłek i niedomówień. Najlepiej zamówić tort z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. W niektórych okresach (komunijnym, letnim bądź świątecznym) lepiej zrobić to z większym zapasem czasu. Czasem zdarza się możliwość zamówienia „na ostatnią chwilę”, więc zawsze warto próbować się z nami kontaktować.

2. Tort pięknie wygląda, ale czy wszystko jest jadalne?

Torty robimy wyłącznie na zamówienie, więc zawsze są świeże. Nasze wypieki są produkowane  z surowców najwyższej jakości, takich jak prawdziwe masło, śmietana, belgijska czekolada i wanilia z Madagaskaru.

3. Czy robicie torty dla alergików?

Oczywiście mamy w swojej ofercie produkty bezglutenowe, wegańskie i dla alergików. Takie torty należy zamawiać z większym wyprzedzeniem (min 10 dni).

4. Co jest w środku tortu?

Nasze torty składają się z trzech warstw biszkoptu i dwóch przełożeń kremu (na bazie śmietany bądź masła).

5. Czy masa cukrowa jest jadalna?

Jak najbardziej masa cukrowa jest jadalna, ale składa się głównie z cukru, więc jeśli ktoś lubi to oczywiście może zjeść.

6. Czy tort musi stać w lodówce?

Tort powinien stać w lodówce, a przynajmniej w pomieszczeniu o temperaturze zbliżonej do temperatury lodówki.

7. Czy muszę wpłacić zaliczkę?

Nie pobieramy zaliczek. Płatność gotówką przy odbiorze tortu.

8. Czy muszę mieć swoje opakowanie czy tort będzie w kartonie?

Torty pakujemy w kartony. Zdarza się, ze tort jest zbyt duży i możemy nie posiadać tak dużego kartonu.

9. Czy jest możliwość dowozu tortu?

Oczywiście jest możliwość dowozu tortu pod wskazany adres. Na terenie Nowej Soli transport gratis. Przy dostawie poza teren miasta doliczamy dodatkową opłatę. Chęć skorzystania z dowozu należy zgłosić podczas zamówienia.

10. Czy można zamówić same dekoracje, figurki …?

Nie mamy w ofercie samych dekoracji ani figurek.